Sjukstugan

Febern har kommit och gått hela veckan på Jason, och snoret rinner och hostar gör han också.
 
Och Joakim har känt / känner sig lite dålig, och idag kom det, nu känner jag mig lite dålig! Jag vill inte bli sjuk, jag har inte tid med at bli sjuk nu, i slutet av skolan och allt. Menmen det kan inte hjälpas!
 
Idag blir det hemma mys med godis och film, men lite städning måste vi hinna med också. 
Det blir så satans rörigt när vi är sjuka här hemma, POFF säger det bara så ser det ut som en BOMB har slagit ned. Och jag får panik i hela mig när det ser ut som det gör då, så japp lite städning får vi stå ut med idag.
Vi gick en promenad med Xzeena och Jason till affären förut iallafall, Jason har inte vart ute på dagar så tyckte han kunde behöva lite frisk luft, skadar nog inte! 
 
 
Lite meck med cykeln har han hunnit med också =) så duktig våran pojke! 
 
Hoppas ni får en bra lördags dag/kväll! Puss

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0