Snart helg!

Denna veckan har Jason vart sjuk, jag har lämnat in alla inlämningar till skolan och snart är det helg!
 

I måndags kväll blev Jason sjuk, han vaknade och var lite gnällig och vi tog tempen som visade runt 39 grader, så den natten var inte rolig. Han spydde pågrund av febern och var dålig i två dagar med feber, men han spydde inget mer än första natten så där utesluter vi att det var magsjuka och ingen av oss andra blev dåliga. Nu är han pigg och som vanligt igen, underbara unge. Gör så ont i mammahjärtat när han är dålig!
 
Nu har jag hunnit lämna in alla inlämningar till skolan, så skönt! Och det är inte långt kvar nu, lite mer än en månad sedan har jag lov! hihi, men ska jobba en del. Och imorgon är det HELG, men ska jobba kvällen lördag och söndag, skönt att jobba lite med så man inte tappar rutinerna och allt. Så kul att träffa alla goa på jobbet och dom goa vårdtagarna! :) 
 
 
Nu hoppas jag att Joakim och Jason snart kommer hem, dom byter däck på bilen :) och jag har fått en paket att hämta ut, thihi. Får hålla mig tills imorgon! :) PUSS!
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0