Snow White and the Huntsman

Idag har det vart väääldigt konstigt väder, sol, snö regn och hagel.
 

 
Idag har vi hunnit göra en heldel saker, Joakim åkte och fiskade imorse och efter det åkte vi till stan och fixade en usb sticka till datan med internet som vi skulle använda tills problemet var löst med vårat bredband (som nu funkar igen ..) och sedan lämnade jag Joakim och Jason hos Joakims bror, dom skulle sätta upp ett partytält för morgondagens beer pong fest. 
 
Jag åkte och hämtade min kusin Nattis hemma hos henne och vi tog en promenad i fontin (ett mortionsställe vid en damm och massa längor) med Xzeena. Sedan handlade vi lite och jag åke hem till Joakims bror och kollade när dom satte upp tältväggarna. Sedan gick vi hem till min syster och Nattis ( dom bor ihop) och åt middag, min kusin är en riktig kock! :) haha. 
 
& nu äntligen ligger vi i soffan och tittar på Snow white and the huntsman. (Kollar på Joakim och ser att han har somnat! KUL!) Ska snart gå och natta mig brevid Jason. Blir nog en lång dag imorgon med!
 
& en sak till, jag ska på fast and fourious 7 (!!) på söndag (!!) jag har fått med Joakim, hihi. Om vi får barnvakt en stund =) !
 
 
Natti =)
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0