Sol och varmt!

Äntligen är det sol och VARMT ute!
 

Jason sover middag och jag har hunnit duscha, och nu sitter man här vacker i ansiktsmask Blackhead killer. Om en stund kommer mamma hit så vi ska ut med Xzeena och Jason en stund tänkte jag men hon vet inte om det än, bara hon kommer i tid innan jobbet! 
 
Sedan har jag och Jason en hel dag utan Joakim, han ska fiska efter jobbet tills ikväll. Så får se vad vi ska hitta på =) Kanske hälsa på syster/moster. 
 
Har även gjort om mitt hår (igen) haha, blev inte nöjd med det blonda och ville inte färga för många gånger så köpte röd hårfärg så nu ser det ut så här:
 
Är ganska nöjd faktiskt =)!
 
Nu ska jag dra av den svarta masken, PUSS!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0