The sun, family and love

Idag har det vart varmt och soligt, vi har umgåts med mormor/mamma, morfar/gammelmorfar Nattis/Tant-Nattis Syster/moster.
 

När min mamma kom hit så gick vi en promenad till min morfar som bor tio minuter härifrån om man går, jag Jason mamma och Xzeena gick upp sdit en sväng och träffade morfar vid den nya lekplatsen som dom har byggt vid han. Sedan kom även Nattis, min kusin. Så lekte vi där en stund med Jason :) han plockade blommor till oss så söt är han (ibland) haha. Sedan gick vi hem och lagade mat, och då kom min syster hit på middag och efter maten gick vi ut och lekte igen. 
 
Nu sover Jason för natten och jag väntar på att hans kära far ska komma hem. Så ska jag sätta mig och läsa på Hälsopedagogik, prov på fredag höörrey!
 
 
PUSS!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0