Ännu en underbar

Familjedag ♡ 
Vi var först i Lödöse på marknad med massa gamla bilar som min mammas gubbe var med och fixade vid museumet i lödöse. Efter att vi hade vart där åkte vi tog Joakims syster en stund och sedan hem och lagade mat. Efter det kom min pappa på besök ♡ sen gick vi hem till min morbror och hans dam :) och efter det blev det vincafeet med nästan hela underbara familjen ♡ älskar att se er så glada trotts allt som hänt de senaste dagarna ♡ är glad att jag har en familj som är så tajta och att vi tar hand om varandra ♡ ni är det bästa som finns allihopa ♡ nu ska jag sova, försöka iallafall.. hatar att alla tankarna ska ploppa upp på kvällen så jobbigt .. man vill bara skrika rakt ut och gråta tills man inte orkar mer. 

God natt på er ☆ 


Kommenterar gör du här!
Postat av: linah

vilken härlig blogg du har:D<3

2015-08-24 @ 16:17:07
URL: http://afroeves.forme.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0