Begravningskläder.

Sitter och kollar runt på Nelly efter några fina kläder, begravningskläder. Men det är verkligen jättesvårt! 
Ska man ha byxor och något fint linne/tröja/tunika eller ska man ha en långklänning. 
Det är verkligen inte det lättaste, så vill jag att den ska vara fin och perfekt för det är ändå din begravning.
 
"Du har verkligen lämnat ett stort tomrum, du är så saknad. Det kändes jätte konstigt att du inte grattade mig nu när jag fyllde år i fredags, att du inte ringde eller att mamma inte ringde och sa att ni skulle komma på fika.
Men jag vet att du var med oss på middagen och bowlingen, du är med oss helatiden, eller hur?
Tycker det är så overkligt att du inte är här, att du har lämnat oss många år förtidigt. Det är verkligen jätte overkligt, du har alltid vart med sedan vi föddes. Alla minnen med dig kommer titt som tätt, och när man är ute så kollar man lite extra för att man hoppas på att man ska se dig, men man vet ändå att man inte kommer att göra det. Det kommer verkligen att vara konstigt att man inte ska gå hem till dig och fika och umgås mer, att du inte kommer att komma till bordet med kakorna, bullarna och saften. Att inte höra ditt skratt mer. 
Den senaste veckan har verkligen ALLT påminnit om dig, Jason leker mer och mer med den fina lastbilen som han fick utav dig, och då kan jag titta på honom och tänka att du verkligen hade ett stort hjärta för Jason, men att han inte kommer få träffa dig mer. Du kunde ha funnits så många år till i hans liv, i vårat liv. Men jag är så tacksam över att han har fått träffa dig och jag kommer berätta om dig för han när han blir äldre. 
Men vet du, vi ses ju ingen om några år. Kram" 
 

Nu ska jag fortsätta att leta efter dom perfekta kläderna! 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0