• Cirkus i stan

Idag har det vart cirkus 15 min hemifrån oss, och igår var cirkusen även i lödöse där min mamma bor. Såg att en del skrev att dom skulle dit med sina barn och titta. 

Vet ni vad ni antagligen stödjer genom att gå på sånt? - djurplågeri. 

I dagens läge så hade jag aldrig satt min fot på en cirkus, inte efter allt man har läst/hört och sett. Okej, alla djur kanske inte plågas och en del har det säkert hur bra som helst. MEN vi vet inte om dom har det bra eller dåligt (därför går man inte)
 och det finns en del djurplågeri inom denna branschen tyvärr.. dom slår djuren om dom inte gör som "ägarna" vill, djuren blir vanvårdade och detta är hemskt, ännu hemskare är att ni stödjer detta.
Dessa djur ska vara fria ute i naturen med sina familjer där dom hör hemma helt enkelt för det är där dom mår bäst! Dom mår inte bra utav att resa runt och dansa framför en popcorn ätande publik som klappar sina saltade feta händer för att se dessa stackare göra trix och dansa. Det är sjukt att man kan stödja något sånt här! 

Jag kommer aldrig att ta med mina barn på detta, aldrig. 

Tack för mig och godnatt! 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme

Sv: Vad roligt, nu följer jag dig som nr310. Säg till när du följer mig samt vilket nr du blev. Länk finns under inläggen, kram :*

2015-08-12 @ 08:18:38
URL: http://kohlers.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0