Fredag

Hej, då var det fredag igen.. sjukt vad tiden går fort.. 
Igår var det en riktig familjedag/havet dag, välbehövligt! 
På dagen åkte jag med mamma, renee, carro och nattis till havet. Vi låg där och pratade om allt, det känns så skönt på något sätt att prata om allt som har hänt. Sedan åkte jag med mamma till mormor och hjälpte henne lite, och sedan var vi och handlade. På kvällen åkte jag Joakim, Jason, Carro och Xzeena och tog ett kvällsdopp, det var riktigt skönt. Igår var det en bra dag trotts allt, när man gör saker helatiden så slipper man tänka så mycket, fastän tårarna ligger och darrar på ögonkanten helatiden, och ibland stannar allt upp och man tänker, men gör man något med andra så tappar man det för stunden. 
Men jag kan inte fatta till 100% att de är sant, att det verkligen har hänt.. fast på ett sätt så VET jag att det har hänt, det känns så himla overkligt. Sen farmor och farfar gick bort så har jag ALLTID haft både mormor och morfar i liv, men inte längre.. Helt ofattbart.. 
 
Jaja, får försöa sysselsätta mig, Carro åkte hem för enstund sedan hon sov här inatt =) och Joakim och Jason åkte hem till Jasons farfar för att hämta saker, så jag ska sysselsätta mig med städning, så man kan tänka på annat.. Usch, vad detta är jobbigt.. :( 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0