Hälsa på mormor och morfar.

Sitter hemma och väntar på att mamma ska sluta jobba för vi ska åka
och hälsa på min kära morfar och sedan ska vi till min kära mormor.  Min morfar är på ett korttidsboende just för tillfället, då han inte mår så bra och min mormor kom hem i tisdags efter att ha varit inne på op. 
Det händer så himla mycket i min familj just nu, och jag känner att vi verkligen behöver varandra just nu.
Jag älskar min familj, ni är det bästa! och tillsammans ska vi kämpa oss igenom allt! 
 
Nu kommer mammii, puss så länge!
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Robex Lundgren

fin bild

Svar: Tack så jätte mycket! :) Haft en bra helg? =)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-08-14 @ 14:15:05
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme

Kämpa på! :) kram!

Svar: Tack ska du ha! De ska jag verkligen försöka göra =)! Kram
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-08-14 @ 15:53:18
URL: http://kohlers.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0