Hipp hipp hurra, Xzeena 5år!

Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller min älskade Xzeena fem år. 
Hipp hipp hurra! 
Och det ska firas sedan med paket och tårta (Bilder kommer) , just nu ligger prinsessan och sover.
 
Xzeena, hon började med att bli min bästa vän och nu är hon även min sons bästa vän. Det lyser kärlek emellan dom även om Jason kan vara jobbig emot henne då och då, hon är verkligen den bästa familjehunden, jag hade inte kunnat önska mig något bättre. Hon är så tårlig med Jason och hon är bara helt underbar och hon är den bästa storasystern. 
 
Vi älskar dig så mycket, och vi ska ha många många år tillsammans! 
 
'
 
 Grattis älskade Xzeena =)
 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0