I know who A is, after five years of waiting!

Imorse ville Jason upp klockan halv åtta, och jag gick med han upp och satte på barnkanalen. Sedan satte jag på datan för att äntligen se Pretty little laiers, i det senaste avsnittet season 6 episode 10 så avslöjar dom vem A är. Var ju bara tvungen att kolla på det, jag är en av dom som har kollat på serien sedan 5år tillbaka, så sjukt spännande serie, helt sjukt spännande. Det har verkligen vart spänning i varje avsnitt utav pretty little laiers. 
Och nu vet man äntligen vem A är!! sjukt.. efter fem år!! och det kommer mer avsnitt utav serien, och den ska fortfarande vara lika spännande =) längtar tills dom släpps!! =)
 
Jag tänker inte avslöja i bloggen vem A är, för då kan nog en heldel bli besvikna på mig! och det vill vi ju inte.. 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0