Kalas fina

Jason och Joakim gjorde sig kalasfina för att fira Jasons kusin. Och jag stanna hemma för att hinna med miin uppgift till skolan som ska in imorgon, nu är den klar!
Om en stund ska jag åka med min syster och köpa begravningskläder.. 
 
 
 
Skjortan ifrån Lager 157
Byxorna - Name it
Skorna - Ralph Lauren
 
 
Joakim:
Keps - Hatstore
Skjorta - Dressman
Byxor - Dickies 
Skor - DC
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: ronja

Jag önskar att du tog dig lite tid att gå in på @oddmolly på INSTAGRAM och gilla bilden med två tjejer som hoppar i solnedgången!
Jag tävlar nämligen om ett presentkort på hela 500€ och den bild som får flest likes vinner.. Tusen tack på förhand!

Alternativt kan du gå in här och gilla den men troligtvis går det snabbare via IG appen :)
https://instagram.com/p/64NWmAmbPx/?taken-by=oddmolly

2015-08-30 @ 14:13:29
URL: http://byronja.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0