Kvällspromenad!

Jag fick ut min familj på en kvällspromenad! Det trodde jag ALDRIG att det skulle hända idag haha, men ack vad fel jag hade. Det var tillochmed Joakim som kom på de!! haha.
Och sedan åkte jag ensam iväg och handlade i lugn och ro, helt otroligt. Och Jason sover, så nu kan vi slappa på soffan en stund, och imorgon åker vi ut till havet och solar och badar, om det är fint väder men dom säger ju att det ska bli det så vi får hoppas på det haha =) 
 
Lite bilder ifrån våran kvällstur =)
 
 
 
Puss på er!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Jasmine

Vad mysigt med en kvällspromenad!

Svar: Ja de är det =)!
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-08-16 @ 20:24:27
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0