Svårt att somna

Inatt var det ingen rolig natt, jag har verkligen svin svårt för att somna när Joakim inte är hemma. Så är jag så satans mörkrädd också haha. Så hade lampan i Jasons rum tänd, lampan i hallen (som jag fick släcka för den lös mig rätt i ögonen) och lampan inne på toa, sedan hade jag någon lampa i köket tänd också haha. 
Låg här i säkert två timmar innan jag somnade, sedan när jag väl hade somnat så kom underbara Joakim hem. Han är inte tyst när han kommer hem kan man ju säga, ropade Hej, och att han hade köpt lilla menyn till mig, haha nej tack inte typ klockan tre på natten. Så efter att han hade brötat runt där ute ett tag så kunde jag äntligen somna om igen. Sedan vaknade Jason lite innan klockan åtta, så han är uppe och leker och jag ligger och drar mig i sängen, Joakim sover på soffan. Jag är så matt i hela huvudet, längtar till att Jason ska sova lunch för det ska jag också göra! haha. 
 
 
Min lille bebis för två årsedan, vart tog tiden vägen?! Nu är han så stor! =)

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0