Vill inte bli gammal!

Jason sover och Joakim är iväg på "hemligt" uppdrag. 
Jag försöker hitta ork till att gå till badrummet och blanda hårfärg och slänga i den i håret.. 
För imorgon vill jag inte ta risker att vakna upp ett år äldre och gråhårig! 
Tänka sig att jag fyller 25 år imorgon, helt sjukt, jag var ju nyss 15 haha! Tiden går verkligen undan.. 
och vad man har vart med om mycket under sina 25 år. 
Ja, en heldel... men nu vill jag faktskt inte bli äldre, 25 är kanon. 
Jag är livrädd för att bli gammal, jag vill inte bli gammal! Jag har sätt för mycket inom äldrevården tror jag, och det finns så otroligt mycket sjukdomar som man kan få så jag är rädd för att bli gammal, livrädd. 
Förhoppningsvis får man vara frisk, men det ska jag väl få? jag har ju slutat röka, och jag dricker nästan ALDRIG! =) så hoppas! haha. 
 
Nä nu får jag färga håret =) Puss !
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0