Godmorgon - Dan före dan före doppare dagen!

Japp om två dagar är det julafton, hur sjukt är inte det? det var ju nyss sommar! Yäyä, betyder bara att det snart är sommar igen haha ! =) Idag ska jag städa och plugga medans Joakim och Jason är och grejar i garaget hos Jasons farmor och farfar =) ! har även fått reda på två betyg idag, medicin och palliativ vård och blev godkänd i båda! Gott !! =) Ikväll ska jag jobba också, gjorde det igår kväll också. Det var roligt att träffa alla igen efter att inte ha varit där på ett tag nu =) . 
 
Men nu ska jag städa, puss så länge! 
 
(lite kort sen igår)
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

2015-12-23 @ 07:36:14

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0