I'm drowning

Seriöst I'm drowning under allt jag måste göra innan jag är klar! Tänkte först att jag skulle klara detta med en nypa salt, men ja här sitter jag klockan typ 12 på natten och har hitils lämnat in en uppsats, som jag inte ens vet om den är rätt gjord eller om den är okej överhuvudtaget, jag har fan aldrig skrivit en riktig uppsats så jag körde bara på, vad kan hända? måtte jag bli godkänd! haha 
Nu har jag iallafall fått in den, nu är den väck ett tag tills jag ska få bedömning på den! Blaha! hatar att betygsättas haha! 
Nu har jag bara (läs BARRRRA) en uppsats till att lämna in som ska vara ännu större, och sedan har jag en stor inlämning och fyra lite mindre inlämningar, sedan är jag ta mig fan klar! Så skönt, men än har jag mycket att göra, så ska la börja med den stora inlämningen nu, så kanske jag kan få in den imorgon. 
Får se hur länge till man orkar att sitta, börjar bli lite lätt trött faktiskt, gäsp! 
 
 
Ge mig pepp, ge mig ork, ge mig mer tid på dygnet.

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0