Julkorts försök

 
Idag har jag försökt få till de där fina julkortet som man har i huvudet men det blir inte alltid som man vill haha! Men några kort fick jag iallafall som kan funka till julkort haha =) !
 
Blev era bra? =) 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

2015-12-14 @ 07:17:26
Postat av: mittbabbel.blogg.se

Dom blev jätte fina! Min tjeja bara vänder på huvudet och ser sur ut om jag ber om att få fotografera henne! :)

2015-12-14 @ 20:37:52
URL: http://mittbabbel.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0