Fredag den 13de!

Då var det fredag, så gott! Dock är det ju fredagen den 13de, undra vad som kan hända idag? ingenting hoppas jag, ingenting som är negativt i alla fall. =)
 
Idag när jag vaknade var jag SÅ trött, ville bara dra täcket över huvudet och sova men det är ju sådant man inte kan göra längre, det funkade bara innan man fick barn haha. Fick slita upp ögonlocken och gå upp med Jason och göra iordning oss, sedan köra iväg han till dagis och han hade målat en fin teckning som hängde vid hans skåp, så ska köpa en ram och rama in den :)
Så duktig är min lille plutt =)
Man i alla fall, sedan åkte jag ner till skolan och hade specialpedagogik, men läran skulle iväg så vi slutade redan klockan tio och nästa lektion börjar klockan ett, så ska vila en stund.
 
Sedan får det bli fredagsmys med min älskade familj =)!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0