Godnatt - ny data imon

Ligger äntligen i sängen efter en lång och ganska jobbig dag... har inte mått jättebra vet dock inte varför. Bara allmänt trött tror jag.

Imorgon är vi lediga och jag ska införskaffa mig en ny dator. Behövs verkligen nu till skolsaker och till min blogg :) ska bli skönt med en ny då våra håller på att krascha! 

Hoppas på sämn inatt men det är ju tvek! 
Gonatt allisammans ♡ 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Life of Johanna

Alltid kul med ny dator, men min kul och vara trött :(

Ja, vi skall till ikea och kolla lite där i helgen, lutar väl åt det blir där, var fixa ni era luckor?=)

lade till dig på bloglovin blev nr 309

2015-02-12 @ 12:27:15
URL: http://lifeofjohanna.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0