Hemtenta - Check

Äntligen är tentan klar, och jag hoppas på ett godkänt iallafall. Var skit svårt! fast ändå ganska lätt. 
Har suttit i nästan två timmar iallafall, nu är min hjärna över stekt med allt vad kap 1 och 2 handlade om i boken haha. 
Började bra med att datan inte ville samarbeta med mig först, den har funkat felfritt sedan jag köpte den och inte krånglat, men när klockan slåg två idag och hemtentan öppnades jo då skulle datan UPPDATERA sig! Självklart! och bara det tog ca 30 minuter.. Tur att jag kom igång så fort och kunde svara på alla frågor innan tiden var slut... 
 
Snart kommer min underbara familj hem, ååh! :D och ikväll ska jag förbreda mig på Hälsopedagogikens prov som är imorgon, klockan två!! haha. Det går säkert bra! 
 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0