Jobbat

Då var man nyss hemkommen ifrån en jobbkväll, har gått jättebra =) Men nu är jag trött!
Och när jag kom hem såg jag att min söta världens bästa pojkvän har städat hela lägenheten!! Och det såg ut som tio bomber hade slått ner, så sött av han! Nu slipper jag imon, bara ta hand om all tvätt imorgon. =)
Ska bli skönt att ha en hel ledig dag imorgon med lillkillen, knappt träffat honom idag då han var iväg med Joakim på förmiddagen sedan när han kom hem så sov han och vaknade precis när jag skulle iväg och jobba, skrutten! Så jag får gå och lägga mig brevid honom nu och pussa han gonatt! 
 
 
God natt på er alla! PUSS & KRAM

Kommenterar gör du här!
Postat av: Life of Johanna

Hoppas du och lillkillen får en mysig dag tillsammans idag :) Skönt du slipper städa iaf, tvätten sköter ju sig själv för det mesta, :)

Nej förstår ni inte vill lägga för mkt på ett köäk i en lgh, vi har hus så vi planerar bo här tills vi blir gamla :)

2015-02-16 @ 11:49:10
URL: http://lifeofjohanna.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0