Läggsdags

Fredag den 13 gav mig ingen otur alls idag faktiskt, i så fall att jag fick springa hem igen för att jag glömde Jasons skötväska, men inget annat! var ju på tiden att man har lite tur en sån här otursdag haha.
Och jag hade även tur imorse att lektionen slutade klockan 10 istället för klockan 12 ;)
 
Nu har iallfall Joakim somnat här på soffan och Jason sussar gott i sängen, ska också gräva ner mig under täcket nu, har vart så himla trött idag så jag vet knappt vad jag heter. Det är HEMSKT att vara trött, måste vara detta förbannade vädret, vill ha sol och värme nu!
 
Idag hade det gått jättebra på dagis för Jason också, han hade fjompat runt som bara den. Kan tänka mig att han kommer att bli klassens allan haha. Han hade kastat mat (som han gör hemma ner till hunden så han tror väl att Xzeena är med han på dagis tillochmed haha), sjungit och sprungit runt och kramat han förskolelärare :) så söt är han! Min lilla prins!
 
Nääh, nu ska jag sova och vi hörs imorgon, Puss & Kram!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0