Lär sitta hela natten och plugga..

Inte nog med hemtentan jag hade tidigare idag så ska jag ha prov imorgon i Hälsopedagogik också! 
Jag kommer få sitta här hela natten och läsa om hälsa och folkhälsoarbetets framväxt, yey! 
Har inte läst på detta provet i och med att jag kan inte läsa på två saker samtidigt, då kan det bli rörligt i min lilla hjärna jag har haha. 
 
Så japp, här lär jag få sitta! Och är lite smått trött också så får se hur mycket som fastnar.. hinner inte heller läsa på imorgon, för då har vi lektion på morgonen och sedan vid två har vi provet... 
 
Jag verkligen älskar mitt roliga pluggliv just nu, hinner inget annat än att plugga nu förtiden, ska bli så skönt när det är klart! BARA ett år till... 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0