Lite ledighet

Hej! Då var denna dagen snart slut. Så himla trött är jag också. Vaknade imorse med ont i nacken, hoppas det släpper snart att jag bara har sovit konstigt. Annars får jag gå till vårdcentralen imorgon så det inte är efter krocken. Hoppas inte det... gör ont när jag vrider huvudet en bit bakåt och när jag böjer mig ner. Inte jätteskönt, kännt mig lite som en zombie idag. Trött och ont i kroppen. Ville INTE gå upp imorse, snooza till sista minut. Men trotts detta var jag i skolan och har även kunnat röra mig ganska mycket idag. Hoppas hoppas att det släpper.
Idag kom min tröja som Joakim köpte till mig så nu ska jag inte frysa på kvällarna när jag jobbar haha :D o inte på dagarna heller för den delen. 
Lägger upp bild imorgon! :) 


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0