Man kan inte göra allt, men man kan göra något.

Cancer, den hemska sjukdomen. När jag hör ordet cancer så ryser jag, och jag blir rädd för ordet.
En sjukdom som äter upp våra nära och kära, en sjukdom som man inte ens kan önska sin fiende.
 
Man stöter på sjukdomen överallt, och ser hur den förstör på många sätt. Jag själv har stött på den på mitt jobb och på min lediga tid. Jag har sätt hur denna sjukdomen försöker äta upp andra människor och ibland så lyckas den tragiskt nog. Dessa människor är riktiga krigare, varesig
dom vinner kriget över cancern eller om dom krigar in i det sista så är dom såna otroligt starka krigare!
 
Läste nyss en blogg om en liten tjej i min sons ålder, skiljer bara några dagar på dom.
Gråten satte sig i halsen och jag vill bara springa in och krama om min son.
 
Man ska verkligen uppskatta sitt liv och vara glad att man har ett friskt barn och ta vara på tiden man har ihop. 
Man vet aldrig vad som kan hända, för många förändras allt på en sekund och livet går från världens lyckligaste till världens svartaste hål. Jag kan verkligen inte förstå den hemska känslan man får när man får reda på att sitt barn har fått cancer, det hade skrämt mig nått så otroligt. 
 
Bloggen jag läste finner ni - HÄR - In och följ den söta prinsessans och hennes familjs livsmadröm! <3
och gör som jag gjorde, sänk en slant -HÄR- behöver inte vara mycket, även dom minsta slantarna räknas och blir till större summor. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0