Mysdag i stan

Hej =)
Idag vaknade Jason samtidigt som Joakim steg upp, så ingen sovmorgon idag inte. Vi mös hela morgonen och lekte, badade, duschade och lekte lite till. Sedan kom mormor hit, min mamma. Så packade vi in vagn och Jason i bilen och åkte till backa plan och införskaffade mig en ny dator som jag ska ha till allt plugg och bloggning såklart.
 
Sedan fick vi köpt lite annat med, mjukis set till mig och mössa och vantar till Jason. Vi fikade med mormor. moster och tant Nattis. Sedan åkte vi hemåt och vila.
Nu ligger lillprinsen i sängen och sover, imorgon blir det dagis för honom, jag känner att jag verkligen måste till skolan. Vill inte missa mera i skolan, fått vara hemma några dagar nu när Jason hade magsjuka förra fredagen och sedan blev han sjuk igen på tisdagen och jag fick hämta honom på dagis. Så är allt okej inatt så får han vara på dagis en stund imorgon.
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0