Från liten till stor Jason

Mamma (jag) hade en JÄTTE mage, i den låg du. Lilla lilla Jason på 3515g låg där inne i flera månader, den 4 juni bestämde du dig för att det var dags att komma ut, redan på natten vid 3 tiden visade du tecken på att komma ut. Och vid 18.10 var du här, på min mage istället för i den, och du var så liten! Det bästa som har hänt oss, är du.
Vi kom hem 2 dagar efter att du kom till världen och alla ville komma hem och titta på dig. 
 
Du var söt som socker och man kunde inte sluta att ligga och kolla på dig, kunde kolla på dig i timmar och räkna dina fingrar och tår så länge man bara orkade. Du är fortfarande det sötaste som finns, och den busigaste som finns.
 
 
 
Du började krypa smått när du var runt 7 månader, och jag kommer ihåg att vi satt och kollade på film, du jag och din pappa. Du och jag satt på golvet och du började att krypa! Kan inte beskriva den känslan, Så stolt är jag över dig!
 
I somras började du att gå, när vi var ute och campade. Tog några dagar sen gick du hur mycket som helst! och efter det började alla busen! haha 
 
 
Tiden går verkligen undan! Känns inte som att det var snart 2 årsedan du kom. I år fyller du 2år!! Det är galet, tiden springer iväg, och du med (haha) 
Du är det bästa som finns och jag är en otroligt stolt mamma som har en sån fin son som dig! och du har världens bästa pappa, och världens bästa familj/släkt. Så otroligt älskad ifrån allra första stund. 
 
Mamma älskar dig, =)
 
Nu ska jag gå och krypa ner brevid dig och pappa, =)! 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Petra

SV: tack så mycket! du har också en jättefin blogg! Tack för tipset, ska absolut kika på tävlingarna! såg att du pluggar, starkt av dig att plugga samtidigt som du har en son där hemma! lycka till med studierna! :) Kram!

2015-01-31 @ 19:09:05
URL: http://candyliips.devote.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0