Snart börjar verkligheten även för oss..

Gokväll!
Nu har jag suttit och grejat med min design en stund, hyvfsat nöjd! Var så längesedan jag fixade den, men jag kommer allt ihåg hur man gjorde haha. Idag har jag vart och skrivit in mig i skolan och nästa vecka börjas verkligheten för även mig och Jason! 
Men kommer ha ett gott schema denna terminen och har nästan bara halv dagar så det blir mindre dagis för Jason denna terminen än förra :) skönt. Vi var på dagis imorse och hälsade på en liten stund. Jason vägrade att lämna mig, jag fick inte släppa ned han! Hoppas det kommer att gå bra att lämna honom på tisdag, annars kommer mammahjärtat att spricka! 
 
Jaja, jag får väl umgås lite med Joakim nu kanske! PUSS.
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0