Tjejkväll

Hej igen! 
Som ni förstår så har jag inget att göra när Jason sover middag haha så får passa på att blogga.
Ikväll ska jag hem till min syster på tjejkväll =) vi skulle haft pjyamasparty men så blev det inte. Men det ska bli skoj ändå. Jag är ju ALDRIG ute och träffar vänner längre sedan Jason kom. Har nog vart ute en gång, och då var Jason med sin pappa i Skrea och då tog jag en cider och sedan åkte vi hem och sov haha. 
 
Jag vill verkligen inte dricka längre sedan vi fick Jason, det är utom min värld nu förtiden. Dom få gångerna jag har tagit någon cider har jag typ mått dåligt över att jag har gjort det. Jag har inte vart berusad sen Jason kom! Skulle inte falla mig i tanken att sitta hemma och dricka när jag har han. Och jag får dåligt samvete när jag ska iväg, även vet jag att han har det bra hemma med sin pappa. Men jag får DÅLIGT samvete ändå. Men man måste faktiskt träffa vänner också! Får väl se hur länge jag kan hålla mig ikväll innan jag vill hem haha. 
 
Är ni likadana eller är det jag som är mesig? 
 
Mamma Sandra 
 
Gamla party Sandra? HAHAH! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0