Det var ett jäkla tjat.

Jag skrev tidigare ett inlägg om min mardröm - HÄR - och där skrev jag bland annat att jag ALDRIG skulle klä min son i rosa kläder, och givetvis ska folk reta upp sig. 
JAG vill inte klä min son i tjej kläder, men vill DU det så får DU det. Jag menar att Jag inte vill, och då ska jag väl inte behöva det heller? Sedan om han vill klä sig i rosa kläder när han är äldre så visst bara han förstår inneböden. Och jag menar att jag kommer aldrig att klä min son i tex rosa klänning, rosa leggings, tjejiga leggings med katter, hundar, blommor and you name it vad som finns på. Jag skulle helt ärligt inte ens satt på min son leggings... för det är till tjejer. 
Jag är lite sån att blått - killar & rosa - tjejer. 
 
Jag hade kunnat låta han ha en rosa t-shirt &  vanlig byxor, och matcha på såvis. Men jag hade som sagt inte köpt rosa kläder på tjej avdelningen till min son. 
 
 
Förstår ni ad jag menar?! 
Dessa fina plagg till pojkar och till flickor finner ni hos HM ! =)
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0