Jobb

Då var man på jobbet igen, att jag inte sov över i lokalen hahah. Jobbade ju kväll igår och så blev det upp tidigt och jobba dagen idag. 
Jason är hos sin faster över dagen då både jag och Joakim jobbar dag idag, vilket jag egentligen inte skulle göra denna veckan... suck. 
Ögonen går typ i kors på mig och jag LÄNGTAR tills klockan slår 4 och jag får ta lite helg! Ska bli så skönt !! Vi ska göra husvagnen redo inför semestern och köpa nya saker till den, typ gardiner sängkläder & annat krimskrams :) 

Gött att det är hyfsat fint väder idag!! Så trött på regn o rusk nu lär ju inte bli någon värme känns det som, känns som om de är fuckin höst! Yäyä
hoppas ni för en grym dag/helg Puss!  


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0