Lördag

Mått som en potta skit det senaste dygnet, det händer saker helatiden negativa saker såklart! Och min ork är för tillfället längst nere på botten och så ska man försöka vara glad och jobba mm. Så blev det lite halv kaos där också ikväll, men men allt löste sig tillslut skönt nog. Och mitt humör är påväg uppåt igen hoppas det får fortsätta så.. Därför jag inte har skrivit så mycket här, har verkligen haft noll ork till något. Nu ska jag sova och hoppas på att morgon dagen blir en toppen dag och att min lille xzeena ska få må mycket bättre ♡ nosen är inte lika svullen nu iallafall :) godnatt på er! ♡ 


Kommenterar gör du här!
Postat av: Celine

Hoppas allt blir bättre snart! :D

Svar: Tack!! :)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2015-07-07 @ 00:16:38
URL: http://celinelf.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0