Jävla rötägg!

Förut åkte jag och Jason och handlade, tog även med oss Xzeena för vi skulle handla snabbt och lätt! Och det är ju kallt ute så ingenfara, annars hade jag INTE tagit med henne. 
Men så ska vi åka ifrån ytterby, där är ett övergångsställe och det går bara att köra en bil åt ett håll över övergångsstället. Bilarna tätt framför mig kör, så jag kör efter då bilarna på andra sidan har stannat för oss. 
Men när jag ska köra över övergångsstället kör bilen ifrån andra hållet rätt emot mig, jag ser mördarblicken han har i sina ögon när han trycker på gasen rakt emot oss som redan kommit en bit på övergångsstället. 
Jag får bromsa, hårt för att vi inte ska krocka. 
Han backar inte, utan han fortsätter att köra på, var hur nära som helst på att köra in i mig flera gånger, och han bara kollar på mig som om det är jag som är dum huvudet! 
Om blickar kunde döda! (då hade mina antagligen dödat honom ganska snabbt. 
Jag blir ju såklart jätterädd, då jag har min 2åring i bilen och min hund i buren i bagagen.
 
Jag börjar darra som en galning efter detta och vet inte vart jag ska ta vägen, hade jag inte haft min son i bilen så hade jag kört efter honom, eller antagligen gått ur bilen och nitat han! 
Gubbar ska inte köra bil, en uppkörning vid 65/70 årsåldern hade fan inte skadat !! 
Jag är så fruktansvärt arg på denna idioten så det är inte sant, har lugnat mig en aning, men inte helt. 
Han körde emot mig pricis som om han ägde vägen och han skulle bara först, såg att han stod väldigt långt fram redan innan han började att köra emot mig, jävla idiot! Hoppas du blir av med ditt kort snart då du INTE bör köra bil. 
 
Och som sagt, du lär ju inte läsa detta för du vet antagligen inte vad en dator eller internet är om du inte ens kan trafikreglerna, du fick ju antagligen ditt körkort samtidigt som första bilen på 1800 talet uppfanns! & inga trafikregler fanns!  Jag kan inte fatta att du kunde handla så fel, att du BARA ska fram oavsett vilka konsekvenser det hade kunnat bli!  Hoppas att jag möter på dig snart igen, din gamla jävla sketgubbe! 
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0