När tröttheten tar över..

Nu är jag ta mig tusan jätte trött! Jag log och kollade på barnpogram med Jason och han somnade efter en stund. Okej, jag somnade också! haha jag är så sjukt trött, så ska snart fixa mig för natten, ska bli gött att vara ledig imorgon och leka med Jason och Xzeena. Hoppas på fint väder!
Haft en bra dag på jobbet, det är så mycket roligre att jobba när det är fint väder då kan man gå runt till alla. Förutom när man heter Sandra och inte orkar bära på massa saker när det är 10mins gångväg HAHA! Skärpning!, men annars gick jag! haha.
 
Och jag måste skärpa mig med min bloggning, igen! *Slår mig på fingrarna* (ne, de gjorde jag inte) 
ska iallafall skärpa mig! Lovar! 
 
Jaja, yääsp yääsp! Ut med Xzeena och sen läggdags, hörs imorgon! Puss and love!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0