Vad har jag givit mig in på..

Vad har jag givit mig in på?! ...
igår fick jag fnatt och kände att jag verkligen vill bli klar med min utbildning, så det slutade med att jag sökte alla kurser jag har kvar till nästa termin. Kommer då att läsa ca 600p, sen är jag klar! 
Kommer verkligen kämpa för detta nu, vill inget annat än att bli klar! Och en termin går så fort och så är man klar sedan, ska läsa akutsjukvård istället för att vänta på den andra kursen som är på vårterminen. 
Det kommer bli tuft, men jag ska klara det!
 
Vill inget annat än att bli klar, jag vill köpa hus nu! haha ska bli så skönt när det är färdigt! Håller tummarna stenhårt att jag ska klara detta!! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0