Vila i frid Lisa Holm!

Fick höra igår kväll att dom hade hittat en avliden kropp och att det troligen var Lisas, jag hoppades helatiden på att hon skulle komma hem och må bra och att det inte hade hänt henne något. Men imorse sa dom på nyheterna att polisen har gått ut med att det var Lisa Holms kropp som dom hade hittat igårkväll. Jag fick så ont i magen utav att höra det, jag mådde illa utav att veta vad vi lever iblad för folk som kan göra något sånt här. Såg även att dom hade tagit 3 personer som nu två utav sitter anhållna för att dom är misstänkta för mordet på Lisa och den tredje för att den har skyddat emot brottslighet.
 
Hur kan man göra såhär emot en 17åring, hon hade hela livet framför sig! Har folk inga känslor eller respekt för våra medmänniskor överhuvudtaget? Hur kan man göra såhär, emot Lisa och emot hennes nära och kära. 
Tänk vad hemskt och få bekräftat att ens barn har blivit mördad! fyfan vilken mardröm, usch för människor som gör sånt här, tar ett helt liv ifrån andra och tänk hur många liv man förstör genom att ta någons liv! Alla nära och kära, föräldrar, familj, släkt, vänner, skolkambrater, arbetskambrater you name it! FYFAN för er som gjort detta emot den fina flickan och hennes nära, FYFAN, jag hoppas verkligen att ni RUTTNAR i fängelset, det hoppas jag utav hela mitt hjärta! 
 
Vila i frid Lisa Holm, och massa kärlek och styrka till dina anhöriga! 
Bild ifrån Aftonbladet
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0