Allt tjafs om vad som är pojkigt och vad som är flickigt

Hej! 
Nu har vi äntligen intagit kuddarna i den goda sängen och ska snart sova. Imorgon ska jag ha specialpedagogik och då ska jag stå framför HELA klassen och framföra ett arbete om autism/aspberger med fyra andra. Jag kommer bokstavligt talat dö, vilja gå under golvet och bara försvinna. Jag HATAR att prata inför massa folk det är det värsta som finns, det och fötter är min största fobi så får se om jag verkligen klarar av det... fyfan !!

Läste nyss ett inlägg på Facebook där en hade köpt flickkläder till sin son. Jag fattar fan inte hur vissa tänker, skulle aldrig falla mig i tanken att klä Jason i rosa tajta leggings med blommor på, eller en kjol! ALDRIG! han hade självklart fått ha det hemma när han ska klä ut sig eller något liknande men ALDRIG annars. 
Tycker absolut inte att det gör något om han hade haft tillexempel en rosa piké med jeans till men blommiga leggings och kjol där går gränsen. Dessa mammor måste ju göra detta för att söka uppmärksamhet eller nått.. suck!

Gonatt♡ 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Carolina Thoor

Åh specialpedagogik 1 läser jag också :) det är som att läsa psykiatri 1 :)

2015-03-08 @ 11:09:16
URL: http://knaset.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0