Äntligen vår!

Idag har vi hunnit med mycket! Jason har vart på dagis/förskolan och jag har vart i skolan och haft etik lektion, så himla flummigt ämne. Alla har så olika åsikter så det blir massa disskutioner i klassrummet, fattar inte hur vi ska hinna gå igenom allt om vi ska ha disskutioner om ALLT haha. Men det är ganska kul att lyssna på allas åsikter, så kan man själv tycka som man gör. Jag säger inte nått, jag roar mig av att lyssna på dom andra haha. 
Sedan åkte vi och hämtade Jason, (jag och mamma) och åkte och handlade lite. Sedan åkte vi hem till min morfar och hälsade på honom en stund och lekte på lekplatsen utanför honom. Jason är verkligen en liten filur som älskar att åka rutchkarna, han springer upp och åker ned hur många gånger som helst, och säger "där, där" och pekar på rutchkaran och klättrar upp och åker helt själv, han är så duktig! :)
 
När vi hade vart där en stund så åkte vi hem och lagade mat, potatis, fisk, citronsås, spenat och grönsaker. Så kom moster på middag och sedan åkte vi och tog en promenad vid pappas (min pappas) garage medans han och Joakim grejade med husvagnen. Nu har dom fått ordning på ingången till husvagnen, så nu är det snart klart, och vi kan snart börja inreda :D mamma kommer hit med smaskin imorgon, så får jag åka och köpa tyg till kuddarna och nya gardiner! Kommer bli så fint, och ni kommer få se ALLT, från början till slut! :) 
 
 
Den travhästen är min pappas gamla leksak som han hade när han var liten :)! Den ska jag och min syster spara föralltid, och låta den gåvidare i familjen! =)
 
 
Nu ska jag plugga inför mitt prov på fredag! Puss på er! 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0