Kränkande eller inte kränkande.

Ordet jag bara inte tål, och jag vill ABSOLUT inte kallas för det och jag hoppas ingen kallar mitt barn för det, eller ens sina egna barn. För BARN vet inte innebörden med ordet, dom vet inte alls vad det är deras föräldrar menar med ordet, att föräldrarna lär dom ett ord som dom inte kan förstå. 
Och ni tycker att det är kränkande när man inte kallar er för det ordet, ordet är HEN. 
Ni kan gå runt och kalla den ena efter den andra för detta ord, och anser att det inte är fel. MEN om någon hade kallat er för han eller hon så blir ni helt galna, för det är SÅ kränkande. Det är väl lika kränkande isåfall att kalla andra människor för HEN, eller? när dom vill bli kallade för han eller hon.
Jag fattar inte varför någon kom på ordet, eller att det finns fler kön än snopp och snippa, hur ser dom ut? asså dom andra könen som finns. Vad har en HEN mellan benen? 
Jag förstår absolut att människor kan känna att dom har föds i fel kropp, tex att man föds med snippa och då är en hon fast att man känner att man hellre vill vara en han. Men då anser jag att man är född till att vara en han fast man är född i fel kropp, och då är det jättebra att man kan operera om sig till det kön som man vill vara. 
Men man är ju ingen HEN då, man måste ju ha ett kön mellan benen ett kön utav dom två som finns.
 
Sedan är det verkligen fruktansvärt att folk kallar sina barn/ andras barn för hen, när barn inte vet innebörden med det ordet. Dom har ingenaning om vad ni kallar dom för! 
Det är bättre att fråga barnet eller dens förälder om dom är en flicka eller pojke, eller? 
 
Min son är iallafall en POJKE och ingen jäkla hen! 
 
 
 
Nu ska jag kolla på Ack värmland! Puss

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0