Monday and snow

Gomorgon på er allisammans! 
Vaknade upp strax innan klockan sju, för Jason ville upp. Och vi tittade ut genom fönstret och det öser ner snö, vilken hemsk morgonsyn!  Joakim fick strunta i att cykla och tog bilen till jobbet istället. 
 
Nu leker vi på Jasons rum efter att vi har ätit frulle, (frukost). Jag är helt slut idag känner jag, ögonen går i kors på mig. Men sova får jag vänta med, ska sova middag med Jason idag tänkte jag, hihi. 
Sedan i eftermiddag blir det MRL som gäller, idag är det nytt pogram som gäller också. 
Nu kan hårdträningen börja! 
 
Ursäkta för sämsta kvalitéten på bilderna, det är cambilder ifrån datan! 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0