Monday's coming to an end

Då var denna måndagen nästan slut och jag har haft en mysig och lugn dag med Jason, sedan blev det en promenad i skogen med Jason, Joakim och Xzeena. 
Nu sover Jason och jag har hunnit duscha och plugga om judar som vi ska redovisa på onsdag, kan knappt något om judar. Är inte så insatt i någon religion faktiskt.. men men man får lära sig en heldel (som man antagligen missade dom andra skolåren!) . Snart krypa till kojs, imorgon tar jag och Jason liiite sovmorgon, börjar inte förens kvart i tio då vi ska på studiebesök på Kungälvssjukhus, spännande! 
 
 
Ska nog kika in på HM en sväng innan jag ska natta mig själv! PUSS!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0