snowboard + middag hos mamma

Godnatt inlägget! 
Nu halvsitter jag i sängen brevid Jason som sover som en stock efter denna långa kvällen, har vart en lång dag! När Joakim kom hem ifrån jobbet runt elva så kom hans syster och hennes familj på en kaffekopp, och sedan åkte vi till Ale och kollade på snowboard en stund. Blev dock för kallt efter en stund så vi åkte hemåt och hämtade Xzeena hos min pappa. Trodde faktiskt att denna snowboard tävlingen skulle vara lite större med fler roligare saker. Men dom var duktiga dom som åkte, hade ALDRIG vågat det! Snurra runt i luften och riskera att ramla och typ .. dö! En del av dom ramlade, och en del inte. En kille slog i ansiktet med såg det ut som, måste ha bränt till gött utav snön, ajaj! 
 
Sedan åkte vi och hämtade Xzeena som sagt, och efter det plockade vi upp velepellarna, Caroline (min lillasyster) & Nathalie (min kusin) och åkte hem till mamma på middag. Var jätte trevligt (känner mig väldigt vuxen när jag använder ordet "trevligt" inte riktigt jag) och nu för ca 1 timmasedan kom vi hem. Det är så jäääkla kallt ute också, blåser kallt som f*n ! Nu är jag jätte trött på detta skit väder, snälla någon ge mig värme!
 
 
Nu ska jag krypa ner, blir nog en lång dag imorgon med, måste även plugga lite inför måndagens hemtenta i Etiken.. Plugga plugga plugga!  Sedan åka och kolla lite på kläder till Jason, :D
 
PUSS!
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0