20 minuter kvar

tills att hemtentan startar! allt ligger klart brevid mig, alla böcker och anteckningar! önskar dock att jag antecknade liite mera på lektionerna haha. Men det ska nog gå bra! 
 
Så nu KÖÖÖR vi! sista provet/hemtentan på hela denna terminen, så skönt! Inget mera stress och plugg på hela sommaren! Men då blir det jobb istället haha men inte hela sommaren skönt nog. Hade först tänkt att vara ledig i sommar men dom frågade mig och behövde folk så jag sa ja till några veckor, kul att träffa alla på jobbet också. Men sen är det husvagnssemester med familjen, och sedan kommer även min 25 årsdag och mammas 50årsdag, så vi har att göra hela sommaren! :) 
 
Yäyä, Puss!
 
 (Ej vård och omsorg, utan specialpedagogik idag, hade ingen annan bild!)

Kommenterar gör du här!
Postat av: Life of Johanna

Hoppas skrivandet gick bra :)

2015-05-25 @ 19:17:17
URL: http://lifeofjohanna.se
Postat av: Veiken

Det är underbart när hela långa sommaren ligger framför oss! Gott med ledighet från studier och lite jobb också.
Svar: Självklart ska jag gå på minneskonserten för John Hron!!

2015-05-26 @ 20:35:24
URL: http://www.veiken.se/
Postat av: Maria

Skönt med sissta provet själv kör jag två omvårdnads kurser samtidigt på full tid och jobb xD Vet hur det är att inte orka göra kompliteringarna men man måste ju.

2015-05-27 @ 08:18:44
URL: http://mammamia.vimedbarn.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0