Egentid och balkonghäng

Tjeena!
Sitter på balkongen och har min lilla egentid nu när Jason sover och Joakim är iväg och fiskar.
Idag har jag försökt mig på att baka chockladbollar med Jason, gick sådär. Jag rullade och han bara åt smet.. haha men det var ju något roligare än vad man brukar göra en vardagskväll. 
Nu sover han och jag tog mig ett långt bad och nu ska jag sitta här en stund och blogga, sedan in och kolla på tv tills att det är dags att lägga sig. Skulle även behöva komplettera på ett prov, men jag .. orkar .. inte..så får se om jag gör det ikväll eller imorgon. En vecka kvar i skolan !! så skönt, är helt slut efter denna terminen!
 
 Puss så länge!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Jasmine

Mysigt med balkongsittande :)

2015-05-26 @ 21:15:37
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0