En trött mamma.

Ögonen går i kors, och jag längtar till sovdags.
 

Jason somnade för 30 minutersedan och jag sitter här och bloggar lite, Joakim är iväg och fiskar, han kommer väl snart hem, kanske. Jag ska passa på att ta en lång och skön dusch. Är helt slut efter denna dagen med städning, handlig och bus med Jason. Xzeena har somnat här brevid mig i soffan också, hon är väl helt slut efter allt bus med Jason. Han ska leka med henne helatiden. Hon är en oroligt bra familjehund, är så stolt över henne. 
 
Imorgon är vi lediga så då ska vi åka med mormor (min mamma) till gammelmormor (min mormor) och hälsa på henne en stund. Hoppas att det ska bli fint väder, men det ska det inte enligt SMHI. Sedan ska jag även åka och träna och sola med min lillasyster, skönt. Måste komma i form igen och få den fina bruna färgen innan sommaren kommer, och den närmar sig med storm steg. 
 
Jaja, nu ska jag in och duscha. Missa in tävligarna i bloggen, HÄR kan du vinna sportkläder & HÄR vinner tre stycken ett egen designat mobilskal. 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0