Godmorgon - Sovit som kungar!

Inatt har vi sovit som kungar!
 
Jason har sovit som en liten prins inatt och inte vaknat en ända gång, han har inte ens viljat ha någon välling! 
Fattar ni eller? vi har fått sova hela natten för första gången på veckor! 
 
Strax ska vi gå upp och åka till orust på kosläpp, för Jasons skull. 
Jag vet inte riktigt om jag gillar det, tycker synd om kossorna faktiskt. Tänk på själva att ha stått inne i flera månader, så kommer man ut för att släppas och så står det flera hundratals med folk och tittar, jag får ont i magen bara jag tänker på det. Usch, fy! Ska åka idag och kolla om det är så hemskt som jag tror, är de det tänker jag inte åka på sånt igen. Men som sagt, det kan vara roligt för Jason. 
 
Igår var vi hemma hos Jasons farmor och farfar för att säga hejdå och så för dom åkte utomlands imorse, Jason var verkligen helt SJÖVILD. Han hoppade runt i soffan, kastade kuddar, sprang och hoppa på hundarna, och sedan skulle han springa till Joakim och snubblar på mattan och ramlar rätt in i en stol med huvudet före, HEJ JÄTTEBULAN! den var verkligen skit stor, men idag är det mycket mindre. 
 
Nä nu ska jag snart gå upp ur denna sköna säng och hitta kläder som ska passa till en bondgård, SVART! får det nog bli, och inga vita skor iallafall. 
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Rebecca

Hoppas du får en bra helg :) Ska du göra något speciellt?

2015-05-09 @ 16:34:02
URL: http://rebeccamikaelsdotter.com

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0