Lill lördag

Skola, dagis och lill lördag.
 
Nu har vi kommit hem från en dag i skolan och en dag på dagis, eller halv dag kanske man ska säga? för vi kom ju hem vid ett kanske.. hehe. 
Har hunnit städa lite och har en ganska så trotsig son hemma, som ska vara på Xzeena och hälla vatten på golvet och ja gud vet vad... härligt det ska bli sen med lite "egentid" och åka och träna bodypump. Ska bli så gott att komma igång med träningen igen, och få tillbaka all ork igen. När man inte har tränat på ett tag så känner jag mig så otroligt trött, och det gjorde jag inte när jag tränade regelbundet. 
Sen kanske vi ska sova i husvagnen inatt också, om jag pallar det vill säga. Har ett prov på fredag som jag måste plugga på, och det lär ju inte funka då om vi ska sova där. Och detta provet är inget kul alls, för jag är inte jätte intresserad, Etik. Jag läser och läser men fattar ingenting, så det får bli vad det blir.
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0