Promenad & lek

Hej! 
Idag är vi lediga, jag & Jason. Imorse städade vi lite och sedan tog vi en promenad, tanken var att han skulle sova i vagnen medans vi var ute och gick, men det gjorde han inte. Så vi fick stanna på en lekplats och leka lite. Där kom det fram en kvinna till mig och pratade om min hund, hon hade en likadan och dom hade liknade beteende emot andra hundar, så hon frågade lite vad jag använde för koppel och så haha. Så berättade hon hur hennes hund var med barn, och hur den var i sättet, så likt Xzeena. Kärleksfulla, Hoppade och studsade när dom blir glada och sover gärna i sängen och sitter helst i mattes eller husses knä haha. 
 
Nu sover Jason, jag fick gå hem med han för att han behövde sova för när vi var ute så gick det inte så bra, men han var hur trött som helst. Sedan ska jag skriva hemtenta så då får Joakim ta med Jason någonstans så det blir lite lugn och ro här hemma, får nog åka ned till affären och fylla på energidrycks förrådet innan med! 
Sedan får jag lugna ned mig med dessa energidricker, har blivit lite väl många under helgen känner jag.
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0